Halaman

Isnin, 14 Jun 2010

"TrIp FrOm KePaLa BaTaS (PeNaNg&KeDaH)

trip ini adalah bertujuan untuk mengikuti rombongan perkahwinan sepupu aku yang ingin diijabkabulkan dengan orang kedah...keluarga terdekat kesemuanya menaiki bas tetapi family aku pergi menaiki kereta...antara tujuan lain ialah untuk pergi awal sebelum majlis dan singgah ke rumah "along"..lama x jumpe anak2 buah..terutama mak dan ayah yang teringin jumpa cucu2nya..itulah baru 3 orang..tujuan lain ialah tlg along pindah rumah..dari rumah taman ke kuartes KTU...bergerak hari khamis 2 minggu yg lalu...hari jumaat,kami bergerak dari penang ke kedah(rumah baru)..tlg mengemas ala kadar kami tido di situ...malam jumaat khiswan(sepupu;memang nama sebenar) selamat diijabkabulkan...majlis walimahnya diteruskan pada hari esoknya...Alhamdulillah..majlis berjalan lancar dan yang penting aku dijamu di hidangan pengantin...hahaha...selama 2 minggu di sana tak banyak aktiviti dilakukan...x kemana2,duk umah jer...hari2 terakhir,gigi mula terasa sakit..sakit yang telah dialami sejak 4 tahun yang lalu...sekian lama menahan sakit,akhirnya pada jam 6 petang aku nekad utk pergi ke klinik berdekatan untuk cabut...dalam hati,ape nk jadi2lah...sangat menyakitkan ...huhuhu..taubat lepas nh jg gg elok2...2-3 ari selepas itu,aku bergerak balik ke kampung berdua bersma mak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan